Корзина
146 отзывов
Труба тёплый пол Wavin (Pe-Rt) 16x213,80 грн/м.
УкраинаХарьковская областьХарьковтц "Барабашово" Ул.Елены Стасовой. Хозряды. Место 609
+38066 042 99 49
+38098 854 00 98
+38095 498 46 84
Наличие документов
Знак Наличие документов означает, что компания загрузила свидетельство о государственной регистрации для подтверждения своего юридического статуса компании или физического лица-предпринимателя.
"Холода.нет" Есть Тепло !!! — системы отопления для дома
Корзина

Пластиковые трубы Ekoplastik Wavin (Чехия)

Wavin Ekoplastik – компанія, що веде свій відлік часу на ринкові пластикових труб ще з далекого 1990 року. У листопаді 2004 року, чеська компанія Ekoplastik злилася з великим голандським концерном Wavin, та успішно працює й досьогодні. Торгівельна марка Wavin Ekoplastik заслугувала не аби-якої відомості серед українських споживачів.

Головний офіс компанії знаходиться у невеликому чеському містечкові Kostelec nad Labem (Костелец над Лабем), що розташоване за 20 кілометрів на північ від Праги. Тут же знаходяться й виробничі цехи, а також департамент з продажів.

У 2007 році в компанії Wavin Ekoplastik відбулися суттєві зміни. У зв’язку з відкриттям логістичного центру в Горніх Почерніцех, були переміщені склади готових виробів системи PPR. Роботу логістичного центру забезпечує відділ логістики і частина департаменту з продажів – відділ замовлень.

Головна виробнича програма охоплює випуск цілого ряду трубопровідних систем з поліпропілену для мереж напірного трубопроводу, зокрема, для водопостачання та опалення. Екопластик є найбільшим виробником зазначених систем у Чеській Республіці і займає одну з провідних позицій серед європейських виробників.

А це основні виробничі потужності Wavin EkoplastikДля задоволення попиту покупців, наша фірма, в першу чергу, зацікавлена у безперервному технологічному вдосконаленні та бездоганному рівні сервісу. Зростаюча кількість екструзивних ліній для виробництва труб, а також інжекторних машин і форм для виробництва фітингів дозволяє постійно розширювати асортимент виробів і збільшувати частку присутності фірми, як на внутрішньому, так і на зовнішньому ринках.